21-03-2011

COLORBLOCKING.

Since colorblocking is a trend this spring/summer, I thought it was a good idea to fill my closet with some more 'colorful' clothes. I started with a royal jumpsuit from Forever 21, a shop which isn't available in The Netherlands yet, but in Dubai it's full of those shops! Unfortunately, I just realised the jumpsuit I bought is cheaper in other countries; I paid around 17 pound, while in the UK you pay only 10. -.- Anyways, it's no big deal, because I'm SO happy with it! I should buy some more accesoires & shoes in those neon colors, like some big orange bangles and pink heels. <3

De meesten van jullie weten natuurlijk al dat 'Colorblocking' een huge trend is deze zomer. Ik dacht dat het wel een goed idee was om m'n kast beginnen te vullen met meer kleurrijke kleren. Ik begon met een royal jumpsuit van Forever 21, een winkel die jullie in Nederland helaas niet hebben, maar hier in Dubai wel! Helaas realiseer ik me net dat m'n jumpsuit in andere landen goedkoper is; ik heb hier ongeveer 20 euro betaald, terwijl je hem in Engeland voor ongeveer 12 euro hebt. -.- Maar goed, het maakt niet uit, ik ben al lang blij dat ik hem eindelijk heb! Ik moet wel nog wat meer accessoires en schoenen in deze felle kleuren aanschaffen, zoals grote oranje armbanden en roze hakken. <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten